چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۰ ب.ظ

مراسم جشن پایان سال 1401 جیوشین کای آیکیدو:
گردهمائی آیکیدو کاران جیوشین کای در مراسم جشن پایان سال 1401

هنرنمایی آیکیدو کاران و اهدا احکام رنگی هنرجویان در مراسم جشن پایان سال 1401

گردهمائی آیکیدو کاران جیوشین کای در مراسم جشن پایان سال 1401

جشن پایان سال 1401

هنر رزمی دفاعی جیوشین کای آیکیدو

مراسم جشن پایان سال 1401 جیوشین کای آیکیدو با حضور بیش از صد نفر از اساتید هنر جویان و خانواده محترم بعضی از شرکت کنندگان روز چهارشنبه مورخ 1401/12/17 در مجموعه ورزشی تختی سالن جودو برگزار گردید.

سرکار خانم استاد برادری نائب رئیس سبک / مسئول بانوان  و استاد کمال زارع و جناب آقای رضا خسروانی اسپانسر این مراسم بودند که این فرصت راغنیمت شمرده و از حمایت این گرامیان در بر گزاری باشکوه این مراسم تشکر و قدر دانی می کنیم.

در این مراسم اساتید و هنر جویان باشگاه های مختلف چه بصورت انفرادی و گروهی به نمایش حرکات زیبای آیکیدو پرداختند و مهارت ها و توانمندی های خود را بصورت قابل توجه ای به نمایش گذاشتند که از شرکت همه این عزیزان تشکر و قدر دانی میشود.

شایان ذکر است که استاد محمد رضا اوجی رئیس محترم هیات انجمن های ورزشهای رزمی و استاد امیر آذین نیا دبیر محترم هیات به جمع ما پیوستند و با حضور و سخنرانی خود موجب خرسندی همه ما گردیدند. 

درپایان احکام رنگی هنر جویان در رده های مختلف اهدا گردید و از افرادی که ما را در برگزاری این مراسم یاری و همیاری کردند تشکر وقدر دانی شد.

قابل ذکر است که در این جشن استاد بهزاد داودی به خاطر وجود ارزشمند ایشان و تاثیرات مثبتی که بر روند پیشرفت و گسترش آیکیدو  داشته اند به عنوان مرد سال آیکیدو جیوشین کای  و استاد پرند آور فرد به خاطر توانمندی پشتکار ومهارت ایشان در برگزاری کلاس های مستمر آموزشی  به عنوان مربی سال آیکیدو جیوشین کای برگزیده شدند که از این دو استاد گرامی و ارزشمند تشکر و قدر دانی شد و هدایایی برای این دو بزرگوار در نظر گرفته شده که تقدیم حضورشان خواهد شد...

امیری پناه 

رئیس هنر رزمی دفاعی جیوشین کای آیکیدو  

خبر را به اشترک بگذارید.

نظرها 0


ارسال نظر


خبرهای مرتبط


پر بحث ترین خبرها